Împarte ceva bun!
Premii
Împarte ceva bun făcut de tine și poți câștiga o autorulotă!
Bucură-te primavara asta de premiul cel mare, împreună cu familia și prietenii.
-
Perioada promoţiei:
19 februarie 2018 - 30 aprilie 2018
Premiul ce mare va fi acordat prin
tragere la sorţi pe data de 08.05.2018
Premiile săptămânale, lunare și marele premiu
se acordă prin tragere la sorți.Înscriere
Cumpără oricare 5 ingrediente/decoruri pentru prăjituri pe un singur bon, înscrie numărul bonului fiscal prin SMS la 1817 sau completează-l în formularul de mai jos alături de datele tale și intră în tragerea la sorți pentru premiile săptămânale,
Înscrie-te
pentru cele lunare sau pentru Marele Premiu.
în promoţie!Evenimente în magazine
Avem plăcerea să te invităm la o serie de evenimente ce vor debuta cu degustări de prăjituri hand made la standurile Dr. Oetker.
Vino să te bucuri de un cooking show adevărat, unde poţi decora şi gusta bunătăţi de tot felul şi poţi câştiga premii şi surprize pentru copii!Data Ora Nume magazin Adresa 8-10/15-17 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Hypermarket Cora Lujerului Bulevardul Iuliu Maniu, Nr 19, București 061106 8-10/15-17 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Hypermarket Cora Alexandriei Șoseaua Alexandriei 152, București 051543 8-10/15-17 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Intermarket (Berceni) P-Ta Berceni-Oltenitei, Șoseaua Berceni, Bucuresti Sectorul 4 8-10/15-17 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Economat (Rahova) Strada Sfântul Elefterie 47, București 8-10/15-17 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Hypermarket Cora (Sun Plaza) Calea Văcărești 391, București 040055 22-24 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Agras supermarmarket str. Toporasilor , nr. 20, Alba Iulia 22-24 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Economat (Rahova) Strada Sfântul Elefterie 47, București 22-24 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Intermarket (Berceni) P-Ta Berceni-Oltenitei, Șoseaua Berceni, Bucuresti Sectorul 4 22-24 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Ovisim „Grivita” str. Grivita nr.7, Botosani 22-24 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Annabella A-Z Str. Dem Radulescu, Rm. Valcea 26-28 martie Lu-Mie: 16.30-20.30 Annabella Str. Tudor Vladimirescu nr. 28, Horezu 29-31 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Anabella Str.Gib Mihaescu, Dragasani 29-31 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Zanfir E85 pe artera E85 (magazin redecorat), Focsani 29-31 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Dacia 117 Ariesul b-dul Transilvaniei , nr. 25, Alba Iulia 29-31 martie Jo-VI: 16-20.00/Sa: 12-16.00 Ovisim „Stejari” str. Calea Nationala nr.86, Botosani Listă în curs de actualizare
Regulamentul campaniei promoţionale Dr. Oetker
„Bucuria de a împărţi ceva bun!“
Perioada de desfasurare a campaniei: 19 februarie 2018 - 30 aprilie 2018
Art. 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
(1) Campania "Bucuria de a imparti ceva bun!” este organizata de DR. OETKER RO S.R.L. , cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita în continuare “Organizator” sau “ Dr. Oetker RO S.R.L.”). Organizatorul a desemnat Societatea SCG - Smart Corporation Group S.R.L., responsabila de desfasurarea campaniei si acordarea premiilor aferente, pe teritoriul Romaniei, in termenele si conditiile indicate in prezentul regulament. Organizatorul a desemnat Societatea INTERMOBCOM SRL, responsabila de desfasurarea campaniei si acordarea premiilor aferente, pe teritoriul Republicii Moldova, in termenele si conditiile indicate in prezentul regulament.
(2) Campania se va derula, pe teritoriul Romaniei, prin intermediul agentiei organizatoare SCG - Smart Corporation Group S.R.L., cu sediul social in str. Semicercului nr. 4 sector 1, Bucuresti, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/8861/2008, CUI 23921098, reprezentata de Claudiu-Marius Popa, in calitate de Director General si inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, avand nr. 30084/2013 (denumita in continuare “Agentia organizatoare” sau „SCG-Smart Corporation Group SRL”). Campania se va derula, pe teritoriul Republicii Moldova, prin intermediul INTERMOBCOM SRL, STR. Tighina 65, Chisinau, Cod Fiscal 1003600092696.
(3) Campania se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul / Agentia Organizatoare isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada Campaniei, pe tot parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a face publica modificarea pe www.oetker.ro – sectiunea dedicata Campaniei..
(4) Agentia organizatoare va colecta datele cu caracter personal ale participantilor, care se inscriu pe teritoriul Romaniei, va asigura si va preda premiile castigatorilor, pe teritoriul Romaniei si va face toate demersurile necesare in vederea organizarii si desfasurarii in conditii optime a campaniei, pe teritoriul Romaniei
(5) INTERMOBCOM SRL va colecta datele cu caracter personal ale participantilor, care se inscriu pe teritoriul Republicii Moldova, va asigura si va preda premiile castigatorilor, pe teritoriul Republicii Moldova si va face toate demersurile necesare in vederea organizarii si desfasurarii in conditii optime a campaniei, pe teritoriul Republicii Moldova.
(6) Prin participarea la acesta campanie, se prezuma cunoasterea regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
Art. 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania "Bucuria de a imparti ceva bun!” este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, precum si in conformitate cu prevederile pentru Republica Moldova.
Art. 3. DURATA CAMPANIEI SI ARIA DE DESFASURARE
(1) Campania se va desfasura in perioada 19 Februarie 2018 - 30 Aprilie 2018.
(2) Campania va fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova in conditiile respectarii prevederilor prezentului regulament.
Art. 4. DREPT DE PARTICIPARE
(1) La aceasta campanie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani sau cetateni ai Republicii Moldova, cu domiciliul in Romania sau in Republica Moldova, care au împlinit vârsta de 18 ani, anterior datei de incepere a Campaniei.
(2) Nu pot participa la aceasta Campanie persoanele fizice angajati ai Dr. Oetker RO S.R.L., angajati ai reprezentantului Dr. Oetker pe teritoriul Republicii Moldova (INTERMOBCOM SRL), angajati ai agentiei organizatoare (SCG-Smart Corporation Group SRL) sau ai reprezentantului agentiei organizatoare pe teritoriul Republicii Moldova (INTERMOBCOM SRL), precum si angajatii companiilor distribuitoare ale Dr. Oetker RO S.R.L. si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) care detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.
Art. 5. MARCILE SI AMBALAJELE PARTICIPANTE
(1) La aceasta Campanie participa oricare dintre produsele Dr. Oetker din tabelul de mai jos: (acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante”)
Pentru teritoriul Romaniei, produsele participante sunt:
1 | Praf de copt 10g |
2 | Praf de copt cu sofran 16 g |
3 | Zahar vanilinat 8g |
4 | Zahar vanilinat 8g Bourbon |
5 | Zahar pudra 80g |
6 | Zahar cu scortisoara 8g |
7 | Zahar cu aroma de rom 8g |
8 | Pastaie vanilie |
9 | Garant pentru aluaturi dospite 32g |
10 | Amoniu pentru prajituri 7g |
11 | Amidon Gustin 200g |
12 | Cacao 50g |
13 | Cacao neagra 100g |
14 | Crema ciocolata 55g |
15 | Crema ciocolata si rom 57g |
16 | Crema lamaie 50g |
17 | Crema caramel 55g |
18 | Crema vanilie 50g |
19 | Spuma pentru deserturi cu gust de frisca |
20 | Spuma pentru deserturi cu gust de frisca- light |
21 | Esenta rom fiole 4x2 ml |
22 | Esenta vanilie fiole 4x2ml |
23 | Esenta lamaie fiole 4x2ml |
24 | Esenta migdale fiole 4x2ml |
25 | Finesse vanilie |
26 | Finesse portocale |
27 | Finesse lamaie |
28 | Esenta rom 38ml |
29 | Esenta vanilie 38ml |
30 | Esenta migdale 38ml |
31 | Esenta lamaie 38ml |
32 | Esenta portocale 38ml |
33 | Esenta cafea 38ml |
34 | Drojdie 7g |
35 | Intaritor frisca 8g |
36 | Bicarbonat sodiu 50g |
37 | Gelatina alba 10g |
38 | Foi de gelatina 10 g |
39 | Glazura caramel 100 g |
40 | Glazura lamaie 100g |
41 | Glazura ciocolata 100 g |
42 | Ornamente ciocolata 80 g |
43 | Ornamente colorate 80 g |
44 | Nuca de cocos 80 g |
45 | Colorant alimentar albastru 10g |
46 | Colorant alimentar galben 10g |
47 | Colorant alimentar rosu 10g |
48 | Colorant alimentar verde 10g |
49 | Glazura ciocolata neagra 100 g |
50 | Glazura ciocolata neagra/alba 100 g |
51 | Fondant 250g |
52 | Creioane pentru decor 76 g |
53 | Trandafiri décor 6 g |
54 | Margarete décor 8 g |
55 | Flori napolitana décor 2 g |
56 | Tort gelee rosu 8g |
57 | Tort gelle transparent 8g |
58 | Cremsnit 230g |
59 | Crema pentru Alba ca Zapada 150 g |
60 | Crema tarte 55g |
61 | Lapte praf 130g |
62 | Lapte praf 250g |
63 | Lapte praf 380g |
64 | Foi cremsnit 320 g |
65 | Spuma pentru deserturi cu gust de frisca/capsuni 60 g |
66 | Crema prajituri fructe de padure 50 g |
67 | Crema prajituri cafea / brandy 50 g |
68 | Stafide aurii 50 si 100 g |
69 | Stafide brune 50 si 100 g |
70 | Ornamente delicii perlate 30g |
71 | Ornamente perlute din zahar 30 g |
72 | Ornamente bobite crocante 30 g |
73 | Ornamente dragoste in tonuri de roz 30g |
74 | Ornamente fire colorate de zahar 30g |
75 | Ornamente bobite dulci 30g |
76 | Ornamente fire aromate de ciocolata 30g |
77 | Ornamente flori de zahar 30g |
78 | Ornamente confetii vesele 30g |
79 | Ornamente fluturasi dulci 30g |
80 | Ornamente fulgi indulciti 30g |
81 | Esenta rom 38 ml - 1 + al doilea 50 % gratis |
82 | Esenta vanilie 38 ml - 1 + al doilea 50 % gratis |
83 | Esenta lamaie 38 ml - 1 + al doilea 50 % gratis |
84 | Crema tarte 55 g - 3 la pret de 2 |
Pentru teritoriul Republicii Moldova, produsele participante sunt:
1 | CACAO 50G OE |
2 | CACAO 60G LA PRET DE 50G OE |
3 | CREMA CIOCOLATA 55G OE |
4 | CREMA VANILIE 50G OE |
5 | INTARITOR DE FRISCA 8G OE |
6 | ZAHAR PUDRA AROMATIZAT 80G OE |
7 | ZAHAR PUDRA 100G LA PRET DE 80G OE |
8 | CREMA LAMAIE 50G OE |
9 | CREMA CARAMEL 55G OE |
10 | GLAZURA CIOCOLATA 100G OE |
11 | ESENTA VANILIE BLISTER 4 FIOLE |
12 | ESENTA ROM BLISTER 4 FIOLE |
13 | ESENTA LAMAIE BLISTER 4 FIOLE |
14 | ESENTA ROM BLISTER 3+1 FIOLE |
15 | ESENTA VANILIE BLISTER 3+1 FIOLE |
16 | ESENTA LAMAIE BLISTER 3+1 FIOLE |
17 | SPUMA FRISCA 48G OE |
18 | LAPTE PRAF 130G OE |
19 | BICARBONAT SODIU 50G OE |
20 | GELATINA ALBA 10G OE |
21 | CACAO NEAGRA 100G OE |
22 | GLAZURA CIOCOLATA NEAGRA 100G |
23 | GLAZURA CIOCOLATA NEAGRA/ALBA 100G |
24 | CREMA CIOCO TRUFE SI ROM 57G OE |
25 | ORNAMENTE DELICII PERLATE 30G |
26 | ORNAMENTE BOBITE DULCI 30G |
27 | ORNAMENTE BOMBOANE DE CIOCOLATA 30G |
28 | ORNAMENTE FIRE COLORATE DE ZAHAR 30G |
29 | ORNAMENTE FIRE AROMATE CIOCOLATA 30G |
30 | ORNAMENTE DRAGOSTE IN TONURI DE ROZ 30G |
31 | ORNAMENTE FLORI DE ZAHAR 30G |
32 | ORNAMENTE CONFETTI VESELE 30G |
33 | ORNAMENTE FLUTURASI DULCI 30G |
34 | ORNAMENTE FULGI INDULCITI 30G |
35 | ORNAMENTE COLORATE 80G |
36 | ORNAMENTE CIOCOLATA 80G |
37 | CREIOANE PENTRU DECOR 76G |
38 | DECOR MARGARETE - nou |
39 | DECOR TRANDAFIRI |
40 | ESENTA ROM 38ML OE |
41 | ESENTA VANILIE 38ML OE |
42 | NUCA DE COCOS 80G OE |
43 | STAFIDE AURII 100G OE |
44 | DROJDIE INSTANT 7G OE |
45 | AMIDON GUSTIN 200G OE |
46 | ESENTA LAMAIE 38ML OE |
47 | ESENTA CAPSUNI 38ML OE |
48 | ESENTA MENTA 38ML OE |
49 | ESENTA CAFEA 38ML OE |
50 | ESENTA TRANDAFIRI 38ML OE |
51 | GELATINA FOI 10G |
52 | STAFIDE BRUNE 100G OE |
53 | GLAZURA CARAMEL 100G OE |
54 | STAFIDE BRUNE 50G OE |
55 | STAFIDE AURII 50G OE |
56 | MLD-PRAF DE COPT 10G OE |
57 | MLD-ZAHAR VANILAT 8G OE |
58 | TORT GELEE TRANSPARENT 8G OE |
59 | DROJDIE INSTANT 7G OE 3BUC/MLP-imp |
60 | PRAF DE COPT SOFRAN 16G OE |
61 | COLORANT ALIMENTAR VERDE 10G OE |
62 | COLORANT ALIMENTAR GALBEN 10G OE |
63 | CREME OLE VANILIE 80G OE |
64 | CREME OLE CIOCOLATA 84G OE |
65 | CREME OLE CAPSUNI 75G OE |
66 | BUDINCA CARAMEL 40G OE |
67 | BUDINCA CAPSUNI 40G OE |
68 | BUDINCA CIOCOLATA 50G OE |
69 | BUDINCA FRISCA 40G OE |
70 | BUDINCA VANILIE 40G OE |
71 | BUDINCA VANILIE 40G OE 3+1 PROMO |
72 | BUDINCA CIOCOLATA 50G OE 3+1 PROMO |
73 | CIOCCO LATTE 25G OE |
74 | CIOCCO LATTE 25G OE 10BUC+CANA |
75 | CIOCCO LATTE 8+CIOCCO COND. 2+CANA |
76 | TOPPING DESERT CIOCOLATA 200G |
77 | TOPPING DESERT CARAMEL 200G |
78 | CIOCCO LATTE ALUNE DE PADURE 25G OE |
79 | CIOCCO LATTE CU ROM 25G OE |
80 | CREMA TIRAMISU 60G OE |
81 | OVAZ DESERT 126G |
82 | GRIS DESERT 95G OE |
83 | INGHETATA CAISE 60G OE |
84 | INGHETATA CAPSUNI 60G OE |
85 | INGHETATA CIOCOLATA 77G OE |
86 | INGHETATA LAMAIE 60G OE |
87 | INGHETATA VANILIE 60G OE |
88 | MILKSHAKE VANILIE 29G OE |
89 | MILKSHAKE CAPSUNI 33G OE |
90 | MILKSHAKE CIOCOLATA 32G OE |
91 | MILKSHAKE BANANE 33G OE |
92 | MILKSHAKE CIOCO CU MENTA 32G |
93 | TOPPING DESERT CAPSUNI 200G |
94 | CREMA ZAHAR ARS 104G OE |
95 | CREME OLE CIOCO NEAGRA PORTOC 76G |
96 | MLD-JELEU ALB 90G OE |
97 | MLD-JELEU KIWI 90G OE |
98 | MLD-JELEU ZMEURA 90G OE |
99 | MLD-JELEU VISINE 90G OE |
100 | MLD-JELEU FRUCTE PADURE 90G OE |
101 | JELEU STRUGURI 90G OE |
102 | JELEU CAPSUNI 90G OE |
103 | JELEU PORTOCALE 90G OE |
104 | JELEU LAMAIE 90G OE |
105 | PRAJ. TIRAMISU 370G OE |
106 | PRAJ. PAPANASI 260G OE |
107 | PRAJ. GOGOSI 507G OE |
108 | PRAJ. MUSUROI CU PIERSICI 366G OE |
109 | PRAF BRIOSE VANILIE 340G OE |
110 | PRAF BRIOSE CIOCOLATA 295G OE |
111 | PRAJ. MUSUROI 350G OE |
112 | PRAF CHEC CU FULGI DE CIOCOLATA 380G OE |
113 | PRAJ. TORT DE CIOCOLATA 550G OE |
114 | PRAJ. 9 TORTURI 380G |
115 | PRAJ. DIPLOMAT 430G |
116 | DROJDIE INSTANT 7G OE |
117 | MLD-GELATINA ALBA 10G OE |
118 | TORT GELEE ROSU 8G OE |
119 | COLORANT ALIMENTAR ROSU 10G OE |
120 | COLORANT ALIMENTAR ALBASTRU 10G OE |
(2) Ulterior datei incheierii campaniei, produsele participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul/Agentia Organizatoare nu mai are nicio responsabilitate si nu-si mai asuma nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei.
(3) Produsele participante sunt disponibile in limita stocului existent.
Art. 6. MECANISMUL DESFASURARII CAMPANIEI
6.1. Conditii privind inscrierea valabila in Campanie
6.1.1. Pentru inscrierea valabila in vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Art. 4 de mai sus;
(2) Participantul trebuie sa achizitioneze pe un singur bon fiscal cel putin (minim) 5 produse participante in campanie.
(3) Participantul poate inscrie maxim 5 numere de bon fiscal diferite intr-o zi calendaristica, din perioada de desfasurare a Campaniei, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa (SMS si/sau web).
(4) Participantul se va inscrie in Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal in oricare dintre modalitatile si cu respectarea conditiilor solicitate care sunt prevazute la Art. 6.2. de mai jos;
(5) Inscrierea se va face exclusiv in perioada de derulare a Campaniei mentionata la Art. 6.2.1 de mai jos;
(6) Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, apartinand oricareia dintre retelele de telefonie mobila de pe teritoriul Romaniei, respective: Telekom, Orange, Vodafone, Digi sau retelelor de telefonie mobila disponibile pe teritoriul Republicii Moldova, respectiv: Orange, Unite si Moldcell.
6.2. Modalitatile de inscriere in CAMPANIE
6.2.1. Participantii se pot inscrie in Campanie oricand, incepand cu data de 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) si pana la data de 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59).
6.2.2. Participantii vor trimite numerele de bon fiscal in oricare dintre urmatoarele doua modalitati:
(1) Prin expedierea, in perioada 19 Februarie 2018 – 30 Aprilie 2018, a unui SMS la numarul 1817, tarif normal in retelele Telekom, Orange, Vodafone sau Digi pentru Romania si Orange, Unite si Moldcell pentru Republica Moldova, continand numarul bonului fiscal.
Participantul trebuie sa trimita prin sms DOAR numarul bonului fiscal (vezi specimen alaturat). O inscriere poate fi considerata corecta doar daca mesajul transmis prin SMS Sau ONLINE contine numai cifre, corespondente numarului de bon fiscal.
(2) Online, prin completarea unui formular de inscriere disponibil la accesarea website-ului www.oetker.ro – sectiunea dedicata Campaniei pentru teritoriul Romaniei si www.oetker.md pentru teritoriul Republicii Moldova. Acest formular va fi completat de catre Participant prin indicarea obligatorie a urmatoarelor informatii: numarul bonului fiscal, data bonului fiscal, numarul telefonului mobil (numar valid activ in retelele Telekom, Orange, Vodafone sau Digi pentru teritoriul Romaniei si Orange, Unite sau Moldcell pentru teritoriul Republicii Moldova), nume si prenume, e-mail, codul de securitate in campurile indicate pe pagina web si se va crea un Cont
(3) Indiferent de modalitatea de inscriere (Web sau SMS), participantii la Campanie trebuie sa pastreze bonul fiscal in original, pentru validarea ulterioara a premiului.
6.2.3. Acelasi numar de bon fiscal poate fi transmis o singura data si numai printr-una dintre modalitatile prevazute la Art.6.2.2 (1) si 6.2.2.(2)
(1) In cazul in care acelasi numar de bon va fi receptionat de catre Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL pentru acelasi Cont (identificat prin nume, prenume, numar de telefon), Organizatorul /Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL isi rezerva dreptul de a opera verificari in baza de date privind inscierile Contului in cauza si poate lua decizii privind descalificarea Contului respectiv in cazul in care se constata incercarea de fraudarea a campaniei.
6.2.4. Un Participant poate inscrie in Campanie maxim 5 numere de bon fiscal diferite intr-o zi calendaristica, din perioada de desfasurare a Campaniei, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa (SMS si/sau web). Orice alt numar de bon fiscal introdus dupa primele 5 intr-o zi calendaristica, din perioada de desfasurare a Campaniei, va fi luat in considerare daca va fi transmis ulterior, in oricare zi din perioada de desfasurare a Campaniei. Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL nu va fi facut responsabil pentru acele numere de bon fiscal valide pe care Participantul nu le poate inscrie din acest motiv.
6.2.5. Nu vor fi luate in considerare mesajele de inscriere transmise in urmatoarele conditii:
(1) Daca acestea sunt transmise in afara perioadei de desfasurare a Campaniei.
(2) Daca Participantii transmit numere de bon fiscal care sunt fie eronate, fie incomplete, care contin orice alte caractere suplimentare sau care au mai fost transmise anterior.
(3) Daca Participantii folosesc pentru transmiterea SMS-urilor sau, dupa caz, indica in formularul online de pe site-ul www.oetker.ro – sectiunea dedicata Campaniei pentru teritoriul Romaniei si www.oetker.md pentru teritoriul Republicii Moldova- numere de telefon nevalabile, nealocate, care nu pot fi identificate sau nu apartin uneia dintre retelele de telefonie mobila indicate la Art 6.1.1. (5)
(4) Daca, din motivele mentionate la Art 6.2.6, contul Participantului (identificat prin nume si prenume sau numar de telefon mobil) a fost blocat.
(5) Daca acestea au fost efectuate prin tentative de frauda sau prin oricare alte modalitati si/sau echipamente electronice si/sau software, altele decat cele indicate de catre Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL , ori au fost efectuate cu nerespectarea oricareia dintre conditiile si termenii Regulamentului.
6.2.6. Daca un Participant trimite consecutiv 5 (cinci) sau mai multe mesaje de inscriere care contin numere de bon fiscal eronate, incomplete, informatii si/sau orice alte caractere suplimentare sau care au mai fost trimise anterior de catre acesta, dupa caz, acestuia i se va bloca accesul la Contul (identificat prin nume si prenume sau numar de telefon mobil) care i-a fost generat, in sensul ca acele numere de bon fiscal transmise ulterior blocarii contului nu vor fi luate in considerare. In functie de modul de introducere a numerelor de bon fiscal, participantul va primi un sms conform articolului 6.2.7. sau un mesaj pe website-ul Campaniei conform articolului 6.2.8. Participantul poate solicita deblocarea contului prin contactarea Organizatorului/Agentiei Organizatoare la numarului de telefon 0371 349 029 - valabil pe teritoriul Romaniei (tarif normal), de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 18.00 (cu exceptia zilelor libere legale) si numar infoline Republica Moldova 022807717 valabil pe teritoriul Republicii Moldova (tarif normal), de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 18.00 (cu exceptia zilelor libere legale). In scopul verificarii exactitatii si/sau veridicitatii numerelor de bon fiscal expediate / inscrise de catre participant, operatorul infoline desemnat de catre Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL poate solicita participantului indicarea numerelor de bon fiscal, a numarului de telefon de pe care s-a facut inscrierea sau care a fost indicat pentru inscriere (in cazul in care inscrierea s-a facut online), precum si informatii privind ambalajul produselor participante de natura sa dovedeasca respectarea Regulamentului. In cazul in care participantul nu poate furniza informatii suficiente pentru lamurirea situatiei inscrierilor pe care le-a efectuat, contul va ramane blocat. In cazul in care dupa realizarea verificarilor si confirmarea datelor primite de la participant operatorul infoline decide ca acesta a respectat regulamentul Campanieiva debloca contul intr-un interval de maxim 72h de la incheierea apelului telefonic.
Numerele de bon fiscal valide transmise ulterior blocarii contului nu isi pierd valabilitatea, acestea putand fi inscrise in contul participantului doar daca vor fi retrimise intr-un moment ulterior deblocarii contului, cu respectarea celorlalte conditii din prezentul Regulament si numai in perioada de desfasurare a Campaniei.
6.2.7. a) Inscrierea in campania pe teritoriul Romaniei prin expedierea unui SMS la numarul 1817 continand numarul bonului fiscal
(1) Conditii privind inscrierea prin expedierea unui SMS (Ce trebuie sa faca Participantul):
a. sa cumpere cel putin 5 produse participante la campanie.
b. sa trimita intre data de 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) si data de 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59) un SMS la numarul 1817 (tarif normal valabil in Telekom, Orange, Vodafone sau Digi) care sa contina numarul bonului fiscal.
(2) Participantul va primi un SMS de raspuns cu unul dintre urmatoarele mesaje:
(a) Pentru fiecare SMS trimis anterior datei de 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:
Campania Dr.Oetker nu a inceput inca. Pastreaza bonul fiscal si retrimite numarul bonului fiscal incepand cu data 19.02.2018 la 1817 sau pe www.oetker.ro.
(b) Daca un numar de bon fiscal este inscris corect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) - 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), participantul va primi urmatorul mesaj:
Te-ai inscris in cursa pentru Marele Premiu.Tragerea la sorti va avea loc in data de 08.05.2018. Pastreaza bonul fiscal in original pentru validare.
(c) Daca un numar de bon fiscal este inscris incorect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) – 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), participantul va primi urmatorul mesaj:
Mesajul trimis de tine contine si alte caractere in afara numarului de bon.Te rugam sa reintroduci DOAR numarul bonului fiscal!
(d) Daca un Participant introduce consecutiv 5 numere de bon fiscal in mod incorect, accesul la Campanie ii va fi blocat, acesta primind urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029 (tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.
(e) Daca acelasi numar de bon fiscal este inscris in aceeasi zi a campaniei de 3 ori, de pe acelasi numar de telefon, participantul va primi urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat fiindca ai folosit deja acest numar de bon.Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029 (tarif normal) pentru deblocare.
(f) Daca acelasi numar de bon fiscal este inscris in aceeasi zi a campaniei de 3 ori, de pe numere de telefon diferite, Participantul va primi urmatorul mesaj:
Acest numar de bon a fost deja folosit. E posibil ca inscrierea ta sa nu fie validata.Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029 (tarif normal) pentru detalii.
(g) Daca un Participant trimite un mesaj ulterior datei de incetare a Campaniei, acesta va primi urmatorul mesaj:
Campania Dr Oetker s-a incheiat la data de 30.04.2018 (ora 23:59:59). Dr. Oetker iti multumeste pentru interes si te asteapta la urmatoarea campanie!
(h) Daca un participant incearca sa introduca prin SMS cel de-al 6-lea numar de bon fiscal intr-o singura zi calendaristica, din perioada de desfasurarea a Campaniei, indiferent de modul in care au fost introduse celelalte 5 numere de bon fiscal in Campanie, acesta va primi un SMS cu urmatorul text:
Ai introdus deja numarul maxim de bonuri fiscale admise intr-o zi (5 bonuri). Poti folosi din nou acest numar de bon fiscal in alta zi pe perioada Campaniei.
6.2.8. a) Inscrierea in campania pe teritoriul Romaniei prin intermediul website-ului www.oetker.ro – sectiunea dedicata Campaniei.
(1) Conditii privind inscrierea online (Ce trebuie sa faca Participantul):
a. sa cumpare cel putin 5 produse participante la Campanie.
b. sa intre pe www.oetker.ro – sectiunea dedicata Campaniei si sa introduca in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) – 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59) numarul bonului fiscal.
(2) Introducerea numarului de bon fiscal se face in sectiunea „Inscriere” prin completarea formularului si se va crea un cont Participantul va primi unul dintre urmatoarele mesaje:
(a) Pentru fiecare inscriere anterioara datei de 19 Aprilie 2018 (ora 00:00:01) participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:
Campania Dr.Oetker nu a inceput inca. Pastreaza bonul fiscal si retrimite numarul bonului fiscal incepand cu data 19.02.2018 (ora 00:00:01) pe www.oetker.ro.
(b) Daca un numar de bon fiscal este inscris corect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) - 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), Participantul va primi urmatorul mesaj:
Te-ai inscris in cursa pentru Marele Premiu. Tragerea la sorti va avea loc in data de 08.05.2018. Pastreaza bonul fiscal in original pentru validare.
(c) Daca un numar de bon fiscal este inscris incorect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) – 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), Participantul va primi urmatorul mesaj:
Mesajul trimis de tine contine si alte caractere in afara numarului de bon.Te rugam sa reintroduci DOAR numarul bonului fiscal!
(d) Daca un Participant introduce consecutiv 5 numere de bon fiscal in mod incorect, accesul la Campanie ii va fi blocat, acesta primind urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029 (tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.
(e) Daca acelasi numar de bon fiscal este inscris in contul participantului, in aceeasi zi a campaniei de 3 ori, participantul va primi urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat fiindca ai folosit deja acest numar de bon.Contacteaza-ne la infoline 0371 349 029 (tarif normal) pentru deblocare.
(f) Daca un Participant trimite un mesaj ulterior datei de incetare a Campaniei, acesta va primi urmatorul mesaj:
Campania Dr Oetker s-a incheiat la data de 30.04.2018 (ora 23:59:59). Dr. Oetker iti multumeste pentru interes si te asteapta la urmatoarea campanie!
(g) Daca un participant incearca sa introduca pe WEB cel de-al 6-lea numar de bon fiscal intr-o singura zi calendaristica, pe derioada de desfasurara a Campaniei, indiferent de modul in care au fost introduse celelalte 5 numere de bon fiscal in Campanie, acesta va primi urmatorul text:
Ai introdus deja numarul maxim de bonuri fiscale admise intr-o zi (5 bonuri). Poti folosi din nou acest numar de bon fiscal in alta zi pe perioada Campaniei.
6.2.9. a) Inscrierea in campanie pe teritoriul Republicii Moldova prin expedierea unui SMS la numarul 1817 continand numarul bonului fiscal
(1) Conditii privind inscrierea prin expedierea unui SMS (Ce trebuie sa faca Participantul):
a. sa cumpere cel putin 5 produse participante la Campanie.
b. sa trimita intre data de 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) si data de 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59) un SMS la numarul 1817 (tarif normal valabil in Orange, Unite si Moldcell) care sa contina numarul bonului fiscal.
(2) Participantul va primi un SMS de raspuns cu unul din urmatoarele mesaje:
(a) Pentru fiecare SMS trimis anterior datei de 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:
Campania Dr.Oetker nu a inceput inca. Pastreaza bonul fiscal si retrimite numarul bonului fiscal incepand cu data 19.02.2018 la 1817 sau pe www.oetker.md
(b) Daca un numar de bon fiscal este inscris corect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) - 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), Participantul va primi urmatorul mesaj:
Te-ai inscris in cursa pentru Marele Premiu.Tragerea la sorti va avea loc in data de 08.05.2018. Pastreaza bonul fiscal in original pentru validare.
(c) Daca un numar de bon fiscal este inscris incorect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) – 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), Participantul va primi urmatorul mesaj:
Mesajul trimis de tine contine si alte caractere in afara numarului de bon.Te rugam sa reintroduci DOAR numarul bonului fiscal!
(d) Daca un Participant introduce consecutiv 5 numere de bon fiscal in mod incorect, accesul la Campanie ii va fi blocat, acesta primind urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 022807717 (tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.
(e) Daca acelasi numar de bon fiscal este inscris in aceeasi zi a campaniei de 3 ori, de pe acelasi numar de telefon, participantul va primi urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat fiindca ai folosit deja acest numar de bon.Contacteaza-ne la infoline 022807717 (tarif normal) pentru deblocare.
(f) Daca acelasi numar de bon fiscal este inscris in aceeasi zi a campaniei de 3 ori, de pe numere de telefon diferite, Participantul va primi urmatorul mesaj:
Acest numar de bon a fost deja folosit. E posibil ca inscrierea ta sa nu fie validata.Contacteaza-ne la infoline 022807717 (tarif normal) pentru detalii.
(g) Daca un Participant trimite un mesaj ulterior datei incetarii Campaniei, acesta va primi urmatorul mesaj:
Campania Dr Oetker s-a incheiat la data de 30.04.2018 (ora 23:59:59). Dr. Oetker iti multumeste pentru interes si te asteapta la urmatoarea campanie!
(h) Daca un participant incearca sa introduca prin SMS cel de-al 6-lea numar de bon fiscal intr-o singura zi calendaristica, pe perioada de desfasurare a Campaniei, indiferent de modalitatea in care au fost introduse celelalte 5 numere de bon fiscal in Campanie, acesta va primi un SMS cu urmatorul text:
Ai introdus deja numarul maxim de bonuri fiscale admise intr-o zi (5 bonuri). Poti folosi din nou acest numar de bon fiscal in alta zi pe perioada Campaniei.
b) Inscrierea in campania pe teritoriul Republicii Moldova prin intermediul website-ului www.oetker.md.
(1) Conditii privind inscrierea online www.oetker.md (Ce trebuie sa faca Participantul):
a. sa cumpare cel putin 5 produse participante la Campanie.
b. sa intre pe www.oetker.md – sectiunea dedicata Campaniei si sa introduca in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) -30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59) numarul bonului fiscal.
(2) Introducerea numarului de bon fiscal se face in sectiunea „Inscriere” prin completarea formularului. Participantul va primi unul dintre urmatoarele mesaje:
(a) Pentru fiecare inscriere facuta anterior datei de 19 Aprilie 2018 (ora 00:00:01) participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:
Campania Dr.Oetker nu a inceput inca. Pastreaza bonul fiscal si retrimite numarul bonului fiscal incepand cu data 19.02.2018 (ora 00:00:01) pe www.oetker.md
(b) Daca un numar de bon fiscal este inscris corect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) - 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), Participantul va primi urmatorul mesaj:
Te-ai inscris in cursa pentru Marele Premiu.Tragerea la sorti va avea loc in data de 08.05.2018. Pastreaza bonul fiscal in original pentru validare.
(c) Daca un numar de bon fiscal este inscris incorect in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) – 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59), Participantul va primi urmatorul mesaj:
Mesajul trimis de tine contine si alte caractere in afara numarului de bon.Te rugam sa reintroduci DOAR numarul bonului fiscal!
(d) Daca un Participant introduce consecutiv 5 numere de bon fiscal in mod incorect, accesul la Campanie ii va fi blocat, acesta primind urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 022807717 (tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.
(e) Daca acelasi numar de bon fiscal este inscris in contul participantului in aceeasi zi a campaniei de 3 ori, participantul va primi urmatorul mesaj:
Numarul tau de telefon a fost blocat fiindca ai folosit deja acest numar de bon.Contacteaza-ne la infoline 022807717 (tarif normal) pentru deblocare.
(f) Daca un Participant trimite un mesaj ulterior datei de incetare a Campaniei, acesta va primi urmatorul mesaj:
Campania Dr Oetker s-a incheiat la data de 30.04.2018 (ora 23:59:59). Dr. Oetker iti multumeste pentru interes si te asteapta la urmatoarea campanie!
(g) Daca un participant incearca sa introduca pe WEB cel de-al 6-lea numar de bon fiscal intr-o singura zi calendaristica, pe perioada de desfasurare a Campaniei, indiferent de modul in care au fost introduse celelalte 5 numere de bon fiscal in promotieCampanie, acesta va primi urmatorul text:
Ai introdus deja numarul maxim de bonuri fiscale admise intr-o zi (5 bonuri). Poti folosi din nou acest numar de bon fiscal in alta zi pe perioada Campaniei.
Art.7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
7.1. Desemnarea castigatorilor premiilor saptamanale si lunare pentru teritoriul Romaniei
(1) Extragerea premiilor se face pe baza momentelor norocoase, stabilite in prezenta unui notar. Inainte de inceperea Campaniei se face o tragere la sorti. Se vor extrage un numar de momente norocoase = numar de premii care vor fi acordate in cadrul Campaniei.
Momentele se extrag in formatul: zi/luna/an ora:minut si numar de ordine. Numarul de ordine intre 1 si 10, numara al catelea mesaj dupa momentul norocos este cel castigator (spre exemplu se va putea extrage momentul norocos 21.02.2018 ora 10:48:52 si numar de ordine 6, ceea ce inseamna ca cea de-a 6 inscriere ulterioara momentului norocos este castigatoare) Acest mecanism se va aplica in cazul premiilor saptamanale, respectiv lunare. Va fi desemnat câstigător, participantul care trimite un mesaj de inscriere valid prin SMS sau care se inscrie pe pagina web www.oetker.ro - sectiunea dedicata Campaniei pentru teritoriul Romaniei, care primeste numarul de ordine castigator.
Premiile pentru teritoriul Romaniei sunt urmatoarele: 1 premiu pe saptamana constand intr-un set ‘’Kit de picnic ’’ care contine: 1 cos picnic, 4 cani, 4 pahare de vin, 1 deschizator de sticla de vin cu tirbuson, 4 farfurii ceramice, 4 seturi de tacamuri, 1 termos, 1 patura picnic) - in total 10 premii saptamanale/campanie, 1 premiu pe luna constand intr-un set ‘’Kit de camping’’ care contine: 1 cort pentru 5 persoane, 5 saci de dormit, 1 lada frigorifica electrica, 1 masa pliabila cu 4 scaune) - in total 3 premii lunare/campanie.
(2) In cazul in care intr-una din zile niciun mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine câstigător pana la ora 23:59:59, premiul nu se acorda si se reporteaza pentru urmatoarea zi. In situatia in care nici in ziua imediat urmatoare niciun mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine castigator pana la ora 23:59:59 pentru premiul reportat din ziua anterioara, premiul se reporteaza pana la desemnarea unui castigator.
(3) In fiecare saptamana de Campanie, in perioada 19 Februarie 2018 ora 00:00:01 – 30 Aprilie 2018 ora 23:59:59 se va acorda cate 1 premiu pe saptamana constand in‘’Kit de picnic’’ si in fiecare luna de Campanie se va acorda cate 1 premiu pe luna constand in ‘’Kit de camping’’pentru teritoriul Romaniei.
(4) Premiile campaniei vor fi acordate pe durata campaniei in limita a 10 premii saptamanale, constand intr-un ‘’Kit de picnic’’ si 3 premii lunare,constand intr-un ’‘Kit de camping’’.
7.2. Desemnarea castigatorilor premiilor saptamanale si lunare pentru teritoriul Republicii Moldova
(1) Extragerea premiilor se face pe baza momentelor norocoase, stabilite in prezenta unui notar. Inainte de inceperea Campaniei se face o tragere la sorti. Se vor extrage un numar de momente norocoase = numar de premii ce trebuie acordate in cadrul Campaniei.
Momentele se extrag in formatul: zi/luna/an ora:minut si numar de ordine. Numarul de ordine numara al catelea mesaj dupa momentul norocos este cel castigator. Acest mecanism se va aplica in cazul premiilor saptamanale, respectiv lunare. Va fi desemnat câstigător, participantul care trimite un mesaj de inscriere valid prin SMS sau care se inscrie pe pagina web www.oetker.md pentru teritoriul Republicii Moldova, care primeste numarul de ordine castigator.
Premiile pentru teritoriul Republicii Moldova sunt urmatoarele: 1 premiu pe saptamana constand intr-un set ‘’Kit de picnic ’’ care contine: 1 cos picnic, 4 cani, 4 pahare de vin, 1 deschizator de sticla de vin cu tirbuson, 4 farfurii ceramice, 4 seturi de tacamuri, 1 termos, 1 patura picnic) - in total 10 premii saptamanale/campanie, 1 premiu pe luna constand intr-un set ‘’Kit de camping’’ care contine: 1 cort pentru 5 persoane, 5 saci de dormit, 1 lada frigorifica electrica, 1 masa pliabila cu 4 scaune) - in total 3 premii lunare/campanie .
(2) In cazul in care intr-una din zile nici un mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine câstigător pana la ora 23:59:59, premiul nu se acorda si se reporteaza pentru urmatoarea zi. In situatia in care nici in ziua imediat urmatoare niciun mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine castigator pana la ora 23:59:59 pentru premiul reportat din ziua anterioara, premiul se reporteaza pana la desemnarea unui castigator.
(3) In fiecare saptamana de Campanie, in perioada 19 Februarie 2018 ora 00:00:01 – 30 Aprilie 2018 ora 23:59:59 se va acorda cate 1 premiu pe saptamana constand in‘’Kit de picnic’’ si in fiecare luna de Campanie se va acorda cate 1 premiu pe luna constand in ‘’Kit de camping’’Republica Moldova .
(4) Premiile campaniei vor fi acordate pe durata campaniei in limita a 10 premii saptamanale, constand intr-un ‘’Kit de picnic’’ si 3 premii lunare,constand intr-un ’‘Kit de camping’’.
7.3. Desemnarea castigatorului Premiului constand intr-o Autorulota pentru teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova
(1) In cazul Premiului constand intr-o Autorulota tragerea la sorti se va face din toate inscrierile valide efectuate pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova, pe toata perioada de desfasurare a Campaniei Tragerea la sorti va avea loc la data de 08.05.2018, in prezenta unui notar. Se va extrage 1 castigator si 5 rezerve. In cazul in care castigatorul extras in urma tragerii la sorti nu corespunde regulamentului, Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL apeleaza rezervele in ordinea extragerii pana la validarea castigatorului.
(2) Un participant poate castiga pe toata perioada Campanie maxim un premiu din primele 2 categorii de premii, respectiv cele saptamanale si cele lunare.
(3) Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL poate solicita oricarui Participant furnizarea oricarui bon fiscal, in original, continand numarul bonului fiscal introdus de respectivul participant in Campanie.
(4) Premiile care nu au putut fi acordate din cauza faptului ca potentialii castigatori nu au putut fi validati din motive independente de Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL se vor anula.
(5) Organizatorul/Agentia Organizatoare/ INTERMOBCOM SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorii au furnizat date sau informatii incorecte / inexacte/incomplete.
(6) Castigatorii nu vor putea sa ofere premiul altei persoane.
(7) Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a premiilor si nici dreptul de a cere schimbarea premiilor, in niciun fel.
(8) Pentru a preveni eventuale tentative de fraudare ale Campaniei, Organizatorul/Agentia Organizatoare/ INTERMOBCOM SRL isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei si in mod aleator sa procedeze la verificari ale inscrierilor, avand dreptul sa solicite participantilor si potentialilor castigatori oricand pe durata de desfasurare a Campaniei, sa faca dovada, in termen de 48 de ore de la data contactarii, a detinerii tuturor bonurilor fiscale cu care s-a efectuat inscrierea in Campanie de catre acestia. In cazul in care un participant sau potential castigator nu face dovada solicitata in termenul specificat anterior, Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL poate anula inscrierile cu numerele de bon fiscal pentru care participantii nu pot prezenta dovezile detinerii acestora.
Art. 8. PREMIILE OFERITE
A) Sunt 3 categorii de premii astfel:
- categoria 1 de premii sunt Premiile saptamanale
- categoria a 2 a de premii sunt premiile lunare pentru teritoriul Romaniei conform tabelului de mai jos:
Natura premiului | Cantitate totala[buc/set] | Valoare neta premiu ( TVA inclus) [RON] | Acordate in perioada |
---|---|---|---|
Kit de picnic | 10 | 487,19 | 19.02.2018 – 30.04.2018 |
Kit de camping | 3 | 2583,73 | 19.02.2018 – 30.04.2018 |
- 10 premii saptamanale, fiecare constand intr-un ‘Kit de picnic’’ conform tabelului cu premii saptamanale, in valoare totala de 4.871,90 lei (TVA inclus);
- 3 premii lunare, fiecare constand intr-un ‘Kit de camping’’ conform tabelului cu premii lunare, in valoare totala de 7.751,19 lei (TVA inclus);
Valoarea premiilor saptamanale si lunare pentru Romania este 12623.09 lei (TVA inclus).
B) Sunt 3 categorii de premii astfel:
1) categoria 1 de premii sunt Premiile saptamanale
2) categoria a 2 a de premii sunt premiile lunare pentru teritoriul Republicii Moldova conform tabelului de mai jos:
Natura premiului | Cantitate totala[buc/set] | Valoare neta premiu ( TVA inclus) [RON] | Acordate in perioada |
---|---|---|---|
Kit de picnic | 10 | 487,19 | 19.02.2018 – 30.04.2018 |
Kit de camping | 3 | 2583,73 | 19.02.2018 – 30.04.2018 |
- 10 premii saptamanale, fiecare constand intr-un ‘Kit de picnic’’ conform tabelului cu premii saptamanale, in valoare totala de 4.871,90 lei (TVA inclus);
- 3 premii lunare, fiecare constand intr-un ‘Kit de camping’’ conform tabelului cu premii lunare, in valoare totala de 7.751,19 lei (TVA inclus);
Valoarea premiilor saptamanale si lunare pentru teritoriul Republicii Moldova este 12623.09 lei (TVA inclus);
Categoria a 3 a de Premiu pentru teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova, consta intr-o Autorulota, conform tabelului de mai jos:
Natura premiului | Cantitate totala[buc] | Valoare neta premiu (TVA inclus) [RON] |
---|---|---|
Autorulota | 1 | 202176.72 |
- Premiul constand intr-o Autorulota in valoare totala de 202176.72 (TVA inclus)
Valoarea totala a premiilor pentru teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova este de 227422.90 lei (TVA inclus).
(4) Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc in scris si transmis via e-mail, prin posta sau curier sau telefonic), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului/Agentiei Organizatoare / INTERMOBCOM SRL, Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL urmand a trece la validarea altui castigator. In cazul in care Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL nu poate valida drept castigator un alt participant, din motive independente de vointa sa, pana pe data de 18 Mai 2018, atunci Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate.
Art 9. MECANISMUL ACORDARII PREMIILOR PE TERITORIUL ROMANIEI SI AL REPUBLICII MOLDOVA
(1) Pentru ca un participant sa poata primi un premiu in cadrul campaniei trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
A. Participantul sa indeplineasca conditiile de participare de la art. 3, 4 si 5.
B. Participantul sa se inscrie in campanie utilizand mijloacele prezentate la art. 6.
C. Un potential castigator este validat doar daca acesta face dovada detinerii bonului fiscal, in original, al carui numar l-a folosit pentru a se inscrie in Campanie si cu care a fost desemnat potential castigator.
D.Un potential castigator este validat doar daca acesta face dovada detinerii bonului fiscal, in original, al carui numar l-a folosit pentru a se inscrie in Campanie si cu care a castigat. Pentru validare si predarea premiilor saptamanale, lunare si a premiului constand intr-o Autorulota, potentialul castigator va fi contactat telefonic (in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii sale castigator) pentru a fi rugat sa trimita o copie CI si o copie a bonului fiscal continand numarul desemnat castigator, prin E-mail la adresa oetker@smartplus.ro valabila pentru participantii din Romania sau prin E-mail la adresa oetkerMD@smartplus.ro valabila pentru participantii din Republica Moldova, in maxim 3 zile lucratoare de la momentul contactarii telefonice.
E. Ulterior validarii, Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL va transmite premiile saptamanale si premiile lunare castigatorilor prin intermediul unui curier impreuna cu procesul verbal de predare – primire premiu intocmit in doua exemplare. Castigatorii vor trebui sa semneze procesul verbal de predare – primire si sa transmita Agentiei Organizatoare / INTERMOBCOM SRL un exemplar original, prin curier, cu plata ramburs, la sediul Agentiei Organizatoare din str. Semicercului nr. 4 sector 1, Bucuresti pentru participantii din Romania sau la sediul INTERMOBCOM SRL, STR. Tighina 65, Chisinau, Cod Fiscal 1003600092696, pentru participantii din Republica Moldova
F. In cazul Premiului constand intr-o AUTORULOTA, Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL va transmite castigatorului, prin intermediul unui curier, procesul verbal de predare – primire. Castigatorul va trebui sa semneze procesul verbal de predare – primire si sa transmita Agentiei Organizatoare un exemplar original, prin curier, cu plata ramburs, la sediul Agentiei Organizatoare din str. Semicercului nr. 4 sector 1, Bucuresti pentru participantii din Romania sau la sediul INTERMOBCOM SRL, STR. Tighina 65, Chisinau, Cod Fiscal 1003600092696, pentru participantii din Republica Moldova. Ulterior receptionarii procesului verbal de predare – primire, in original, de catre Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL , aceasta (Agentia Organizatoare sau INTERMOBCOM SRL) le va comunica telefonic toate detaliile necesare intrarii in posesie a premiului. Predarea premiului poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta Campanie presupune acceptul castigatorilor referitor la faptul ca persoana lor (imaginea), numele, prenumele, localitatea in care domiciliaza si materialele foto, scrise, audio si video inregistrate de Organizator / Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL pot fi facute publice si folosite pentru a face publica premierea si asocierea acestuia cu marca ‘’Dr.Oetker’’, insa doar in legatura cu prezenta Campanie si fara a prejudicia imaginea ori drepturile acestora. Cesiunea si utilizarea de catre Organizator / Agentie Organizatoare/ INTERMOBCOM SRL a acestor materiale se va face fara niciun fel de plata suplimentara pentru castigatori.
G. Pentru a putea participa la tragerea la sorti finala pentru Premiul constand intr-o AUTORULOTA al campaniei, persoanele interesate trebuie sa participe conform regulamentului in perioada 19 Februarie 2018 (ora 00:00:01) - 30 Aprilie 2018 (ora 23:59:59).
H. In cazul in care potentialul castigator al unui premiu saptamanal, lunar sau al Premiului constand intr-o AUTORULOTA nu va putea face dovada detinerii bonului fiscal cu numarul pe care l-a trimis pentru inscriere, in termenii acestui regulament, Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL isi rezerva dreptul de a declara premiul ca fiind neacordat.
I. In cazul in care participantul a trimis si a declarat in cadrul Campaniei, informatii incomplete, incorecte, inexacte, numere de bon fiscal trimise in afara perioadei de desfasurare a Campaniei sau nu indeplineste conditiile cerute in regulament, Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL nu isi asuma raspunderea pentru acest lucru si ca atare poate hotari descalificarea si neacordarea unui premiu;
J. Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL nu este responsabil in cazul in care castigatorii premiilor saptamanale si a premiilor lunare nu sunt acasa in momentul in care curierul le va livra premiul sau nu raspund la avizarea lasata de acesta la adresa indicata de catre castigator in actul de identitate sau furnizata prin e-mail. Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL va trimite premiul o singura data, iar daca castigatorul nu raspunde la avizarea lasata de reprezentantul Organizatorului/Agentiei Organizatoare / INTERMOBCOM SRL, premiul se va intoarce la Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL si va fi anulat.
K. Daca un potential castigator nu raspunde la apelurile telefonice ale organizatorului/Agentiei Organizatoare / INTERMOBCOM SRL (in 3 zile diferite, pe durata unei saptamani (de luni pana vineri), din perioada de desfasurare a Campaniei, premiul va fi anulat. Organizatorul/Agentia Organizatoare /INTERMOBCOM SRL are dreptul, dar nu si obligatia, de a repune, pe parcursul campaniei, toate premiile anulate.
L. Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL isi rezerva dreptul sa ceara spre verificare dovada tuturor bonurilor fiscale ale caror numere au fost inscrise de participant in perioada Campaniei, nu doar bonul fiscal al carui numar a fost extras castigator si sa ia masurile care se impun in cazul nerespectarii prezentului regulament.
(2) Lista castigatorilor respectiv nume, prenume, oras si premiul castigat se va gasi pe site-ul www.oetker.ro - sectiunea dedicata Campaniei, in termen de maxim 20 de zile lucratoare de la declararea castigatorilor.
Art. 10. REGULAMENTUL CAMPANIEI
(1) Regulamentul Campaniei se gaseste afisat pe site-ul www.oetker.ro - sectiunea dedicata Campaniei pentru teritoriul Romaniei si pe www.oetker.md, pentru teritoriul Republicii Moldova, poate fi solicitat in copie in mod gratuit, pe perioada de desfasurare a campaniei, la numarul 0371349029 numar de telefon valabil pe teritoriul Romaniei (tarif normal), luni-vineri, orele 09.00 - 18.00, (exceptand sarbatorile legale) sau la 022807717 valabil pentru participantii din Republica Moldova sau la adresa de e-mail: oetker@smartplus.ro valabila pentru participantii de pe teritoriul Romaniei si la adresa de e-mail: oetkermd@smartplus.ro Valabila pentru participantii de pe teritoriul Republicii Moldova.
(2) Pentru intrebari legate de campanie, participantii pot suna la numarul de telefon specificat in art 10 alineatul 1 sau pot trimite un e-mail la adresa de e-mail specificata in acelasi alineat, incepand cu data de 19 Februarie 2018 si pana in data de 30 Aprilie 2018, unde vor primi toate informatiile legate de prezenta campanie.
Art. 11. LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator/Agentie Organizatoare si participantii cetateni romani la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. Pentru Republica Moldova, eventualele litigii aparute intre reprezentantii Organizatorului/Agentiei Organizatoare / INTERMOBCOM SRL si participantii cetateni ai Republicii Moldova la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente ale Republicii Moldova.
Art. 12. TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul/Agentia Organizatoare se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatorii din Romania in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului. Toate taxele de stat pentru premiile primite de câstigatorii din Republica Moldova vor fi achitate de Organizator/Agentia organizatoare prin intermediul reprezentantilor din Republica Moldova in conformitate cu prevederile financiar-fiscale in vigoare, pe teritoriul Republicii Moldova.
Art. 13 PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE
13.1 PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE PENTRU ROMANIA
(1) Organizatorul/Agentia Organizatoare se obligă să prelucreze datele cu caracter personal ale Participanţilor la prezenta Campanie, în scopul prezentei Campanii şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, completata si modificata.
(2) Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:
- dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege
- dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator / Agentie Organizatoare, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator / Agentie Organizatoare
- dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator / Agentie Organizatoare, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat
- dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)
- dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
(3) La cererea oricarui participant Organizatorul/Agentia Organizatoare va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Dr. Oetker Romania pe adresa Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
13.2 PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE PENTRU REPUBLICA MOLDOVA
Tuturor participanţilor la Campanie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea Republicii Moldova "cu privire la protecţia datelor cu caracter personal" nr.°133/2011.
Prin participare la Campanie, participanţii acordă consimțământul liber expres și necondiționat la prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către Organizator (operator de prelucrare a datelor cu caracter personal nr.°0000147).
Anunţarea câştigurilor poate fi efectuată în formă publică. Participarea la Campanie constituie acordul potenţialilor câştigători referitor la faptul că numele, prenumele, câştigul, imaginea şi vocea vor fi făcute publice, potrivit legislaţiei în vigoare şi folosite în materiale publicitare de către Organizator fără nici un fel de plata aferentă. Câştigătorii vor trebui să emită un consimțământ în formă scrisă în acest sens, conform celor solicitate de către Organizator.
Drepturile garantate de legislație persoanelor fizice participante în legătură cu datele lor personale prelucrate se vor realiza conform legislației în vigoare. Participantii din Republica Moldova se vor putea adresa cu o cerere scrisa, in ceea ce priveste exercitarea drepturilor lor, potrivit legislatiei in vigoare de pe teritoriul Republicii Moldova, la adresa: STR. Tighina 65, Chisinau, Cod Fiscal 1003600092696.
Art. 14. INCETAREA CAMPANIEI
(1) Prezenta Campanie poate inceta inainte de termenul stabilit, atat pentru teritoriul Romaniei cat si pentru teritoriul Republicii Moldova, numai in cazul aparitiei unui eveniment care constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, prin decizia Organizatorului / Agentiei Organizatoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea campaniei sa presupuna suplimentarea bugetului alocat acestei campanii.
Art. 15. CLAUZE DIVERSE
(1) Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon fiscal participant in campania
- mesajele trimise prin SMS sau pe pagina www.oetker.ro - sectiunea dedicata campaniei pentru teritoriul Romaniei sau www.oetker.md pentru teritoriul Republicii Moldova care nu au fost trimise in perioada 19 februarie 2018 ora 00.00:01 – 30 Aprilie 2018 ora 23.59:59 (data finala de participare la Campanie);
- bonurile fiscale deteriorate sau pierdute din vina participantilor la Campanie;
- mesajele trimise prin SMS la alt numar decat 1817 sau numerele de bon fiscal inscrise on-line in alta parte decat pe www.oetker.ro – sectiunea dedicata Campaniei pentru teritoriul Romaniei sau www.oetker.md pentru teritoriul Republicii Moldova;
- mesajele expediate de catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL sau mesajele expediate de catre Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL care nu au fost receptionate de catre participanti din motive tehnice independente de Organizator/Agentie Organizatoare / INTERMOBCOM SRL ;
- Viciile de fabricatie ascunse ale premiilor acordate in cadrul campaniei
(2) Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.
(3) Eventualele contestatii pot fi trimise la adresa: Strada Semicercului nr. 4, Sector 1, Bucuresti, SCG-Smart Corporation Group, pentru participantii de pe teritoriul Romaniei si vor fi luate in considerare pana la data de 21.05.2018. Orice contestatii sosite ulterior aceastei date nu vor fi luate in considerare.
(4) Eventualele contestatii pot fi trimise la adresa: STR. Tighina 65,Chisinau, Cod Fiscal 1003600092696 pentru participantii de pe teritoriul Republicii Moldova si vor fi luate in considerare pana la data de 21.05.2018. Orice contestatii sosite ulterior aceastei date nu vor fi luate in considerare.
(5) Produsele participante la Campanie care nu vor fi vandute pana la data de 30 aprilie 2018 inclusiv, vor ramane in continuare pe piata pana la epuizarea stocurilor, fara nicio obligatie din partea Organizatorului/Agentiei Organizatoare / INTERMOBCOM SRL legata de acordarea vreunui premiu pentru produsele cumparate ulterior aceastei date.
(6) Toti participantii, indiferent de teritoriu (Romania sau Republica Moldova) au sanse egale la castigarea premiilor.
(7) Orice incercare de fraudare in Campanie se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie.
(8) Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL isi rezerva dreptul de a invalida orice participare care i se pare suspecta in conformitate cu prevederile prezentului regulament, fara a informa participantul de acest lucru.
(9) Organizatorul/Agentia Organizatoare / INTERMOBCOM SRL nu este responsabil pentru situatiile in care, prin acordarea termenelor de validare a inscrierilor aflate in litigiu, inscrierile respective nu pot participa la un moment dat la tragerile la sorti stabilite conform prezentului Regulament sau pentru orice alte situatii care rezulta din respectarea prevederilor prezentului Regulament si care au drept consecinta imposibilitatea inscrierii pentru a putea participa la un moment dat la tragerile la sorti stabilite conform prezentului Regulament.